Már Magyarországon is hódít a mókás, plüssállatos BMW hirdetés

Nemrégen írtam itt (http://bmwe46tumblr.blogspot.com/2012/02/egy-aranyos-mobilede-hirdetes.html), hogy   akad olyan mobile.de-s hirdetés, ahol az eladandó BMW-t egy plüssállattal akarják még vonzóbbá tenni. Persze arról nem szól a fáma, hogy a plüssállatok benne vannak-e az árban, no meg arról sem, hogy mit szól mindehhez a szenvedő plüssállat tulajdonos kisgyermek. Ha megtudja, hogy a vater eladta egy BMW-vel együtt, akkor lehet, hogy mindörökre megutálja a BMW-t, ősi ellenségévé teszi, még ha kényelmesen is utazott/aludt benne...

Németországban egy facelift utáni kombi 318i került fel a mobile.de-re - ha jól vettem ki - plüss kutyussal. Hazánkban trend a fehér mackó.

A szép kis háromajtós - ideiglenes német rendszámmal - igazán érdekes mutat a mackóval.

Ez viszont egy ötletes beállítás lett, avagy mire is jó a kartámasz egy BMW-ben...



Végre a sorban a nagyok közt!

Végre én is ott hátul a sorban a Maresszal! :-)

Innen nézve pedig elöl! 

Erre a jeles alkalomra egy gyönyörű, tiszta BMW-vel illett megjelenni. 
És íme: Mintha a szalonból gurult volna ki!
No meg a felhők játék a csillogó-villogó kocsin! Egyszerűen gyönyörű ez a kép!


-------------------------
Hamarosan egy kis élménybeszámolóval is érkezem az E39-es nagytesóknak, akik befogadtak engem, pici E46-osost... 

Amikor a vasak megszépülnek

Vasárnap délután van. Holnap jön egy újabb hét, amikor a napok 25 órából állnak... Így már vasárnap mély letargiába vagyok, hogy már megint jön a daráló. Mindez úgy, hogy amúgy is nem éppen stresszmentes volt a hetem.
Borderline bipolar - jellemezhető az állapotom egy angol szóösszetétellel. Szóval gondolkodom, azaz csak próbálok gondolkozni, amikor csörren a telefon. Nézem ki az, áá Levi(M5), és egy vigyor jelenik meg az arcomon. Látom, mert velem szemben a tükör. No, még mielőtt felveszem, belegondolok: Ebből megint nem fog "jó" kisülni... :-)

Ha valaki nekem azt mondta volna vasárnap 15:00-kor, miközben a szobámban magányosan ücsörögtem, hogy én 20:00-kor három BMW mellett BMW-s kollégák társaságában, a lenyugvó nap sugarai mellett fogok önfeledten beszélgetni a világ nagy dolgairól, akkor neki azt mondtam volna, hogy: Te álmodsz barátom, ilyen csak a mesében van...

(...)

És másfél órával később már meg is érkezik a házunk elé, nem kicsi hangorkánnal a hamisíthatatlan, eredeti BMW E39 M5 mit V8! És én, noha már 1,5 órával ezelőtt már-már temettem magam, most mosolygok! 

Valahogy felébredtem, és mint már régen sokszor, most is tapasztalom: amint elmerülök a BMW-k világában elfeledem, hogy van külvilág, hogy jön egy húzós hét megint. Hanem csak én, mi és Ők, a vasak vannak. Ez szerelem, hobbi, őrület - kinek mi. 

Szóval felvidulok, és már azon is kapom magam, hogy a Mareszban ülök és robogok egy M5-ös után...

De innentől jöjjenek a képek!

Édesapám múltkor gondolt egyet és slaggal leverette a Mareszt. Majd beállt vele a garázsba, kéziféket behúzta. Én 4 nappal később beleültem a kocsiba indulnék, és nem megy a kocsi. Olyan mintha benn lenne a kézifék, pedig ki van oldva. Majd nagyobb gázfröccs, Marcsi égnek emeli a seggét majd elindul kifele a garázsból, és sercegve megáll. Nem esek pánikba, beszarásjelző nem ég. Kiszállok, és rutinosan megindulok a kerekeket megnézni: és telitalálat: full rozsda a fék. Na itt a tettes. (Amúgy kint a forgalomban pár erősebb fékezés, és máris minden rendben!)


Aki először szépült meg: A bestia.

Levi barátom, amióta kint kell, hogy álljon a BMW-jével nagy állatbarát lett! 
Nem hittem a fülemnek amikor mesélte, hogy mennyire szereti a nyesteket. Összejárkálják a gyönyörű szép, és mindig tiszta kocsiját, minden pici lyukba belepiszkítanak. Egyszerűen imádja őket! Minden pénzt, és idegességet megérnek!

A Bestia készen! Azaz még, nem teljesen, de a mosással mindenesetre igen. 
(Off: Eszméletlen ez az orr!!! Már volt szerencsém találkozni vele nem egyszer, de valahogy mindig lázba hoz. És a hang! Emlékszem amikor először beleültem. Hát füligJimmy volt! És a helyzet még ma sem változott sokat: csak hátra ülök/ülünk be, ha lehet és hallgatom, hallgatjuk a bratyóval: 
EZ A V8 SOUND GYEREKEK!!! 
Meg mint az idióták táncoljuk körbe örvendezve a hátsó négy klaffogó kipufogót! )


Most mondja nekem valaki, hogy nincsen a BMW M5-ösnek szíve! 
Van bizony, és ez egy igen sportos szív. 

Én állítom: Nem sok ilyen BMW-t lehet látni, mint ezt az eszméletlenül szépen karbantartott M5-öst. 
Még a motortérben lévő csavaron is BMW-jel van! 


A Maresz, az egyetlen kis Drágaság itt még porosan, mocskosan, vagy ahogy én hívom: pormetál színben.


Majd aztán Ő is ment be a mosóba.


Vigyázz! Csúszásveszély! Az lehet, de én a Maresz mellett biztos lábakon állok! :-)


És lám: Marcsi készen van!


Miközben mi szépülgettünk, mások is begurultak. Mint például ez a szép hármas!


A távolban leparkolt egy E61-es is. Gyönyörű macskaszemei, és elegáns vonalvezetése hívogatott.
BMW E61: a jövő? Nagyon nagy az esélye. De csak a Marcsi mellé! De ez még messze van, nagyon messze, így vissza a jelenbe!




Ajtók tárva- nyitva: A BMW szárad.

Eközben aki már készen van, napfürdőt vesz. Csillog-villog!


Nem telik el sok idő, és egyel nő a BMW-k száma. Megérkezett egy sorhatos kolléga is! Így már van itt: sornégy, sorhat, és V8. Majd felsejlik a jövő itt is: a két szélső egybegyúrva: E39 540i Touring.


A felhasznált autó-ápolószerek egyike.

Ezzel nem a Maresz lett kenegetve... :-)

Minden porcikája BMW: BMW-be BMW tisztítószeres táska dukál!

Újabb ápolószer. Van itt minden kérem szépen!

Quick Shine a Marcsi tetején. Alatta az eredmény. 
(Mint megtudtam a QS viaszos autó-ápolószer titka az az, hogy mosás után, árnyékban, kicsi adagokkal, a megfelelő kendővel bele kell simogatni a kocsiba. És utána olyan, mint a tücsökvalaga!)


Megtisztulva, megszépülve. A két fekete BMW hazaindul. Hát szép volt ez a nap is. 22:30-ra haza is értem, de úgy eltelt az idő, hogy észre sem vettem! 

-----------------------------------
Köszönet ismét Levi(M5) barátomnak a mély letargiából való kitaszításért, és az újabb hasznos tippekért. :-)

A BMW jótékony hatása

A minap olvastam arról, hogy a V8-as kocsikban, ahol beszűrődik a V8-as aggregát hangja az utastérbe, ott megfigyelték, hogy a kisgyerekek sokkal hamarabb elaludnak.

Erről rögtön az alábbi videó ugrott be. Igaz nem V8, hanem csak sorhat, de a (jótékony) hatás megkérdőjelezhetetlen! 


És akkor ruccanjunk ki... :-)

Igen, azt hiszem ez megint a BMW életérzés egy szelete volt. Klasszikus élményautózás... :-)

(...)

Miután ettünk egy kis elfüstölt gumi chipset, utána - noha esett - de azért meg kellett nézni a parkoló autókat. Persze ilyenkor rögtön egy jóízű beszélgetés is veszi kezdetét... :-)

Marcsi félig esőben, félig szárazon.

Ott a sor végén egy Autó is áll...
... mely reggelire fogyasztja el a másik kettőt.
De mivel meg van szelídítve, így ilyet nem tesz!

Marcsi munkában. Legalább is az ablaktörlő teszi a dolgát.
(Az iPhone 4-el lőtt fotók nagyon- nagyon jó minőségűek! 
Pl.: ezen is eszméletlen szépen elkapta a mozdulatot!)


Hát ideje menni. A nyomunkat idővel eső mossa...

Újabb gyönyörű fotó. Ha tisztább lenne, elmehetne a sajtófotók közé.

Irány haza!

Marcsi elköszön! Elköszön, hogy következőnek is jöhessen! :-)

--------------------
Köszönet Levi(M5) kollégának a fantasztikus képekért! ;-)

Eső + Eldugott körforgalom = BMW

Esős az idő mostanság. Pl.: ma is az volt. Kapok 16:31-kor egy SMS-t:
"Na ma tudsz gyakorolni! Villog a DSC folyamatosan az enyémben!" - jelzi egy BMW-s kolléga.

Na igen erre gondoltam én is. :-)
Ehhez azonban a következő összetevők kellenek:

1. Kell egy BMW. => Ez az első összetevő. :-)
2. Vizes út. => Ez adott.
3. Egy eldugott körforgalom (parkoló körforgalma) is kell, ahol jó az út, és aztán soha senki sem jár, pláne nem ilyen esős időben. Így tuti, hogy nem veszélyeztetünk senkit sem. => Ez is megvan.

Az első összetevő.
(A ködlámpa csak a fotó kedvéért lett bekapcsolva!)


Miután ez megvolt indulhatott a gyakorlás.
Az első körök DSC-vel, változó sebességgel, fékezéssel, majd anélkül. Jó tapasztalatszerzés, hogy a legfontosabb meglegyen: hogyan ne padkázzunk. Ennek veszélye nem fenyegetett így jött a következő stufe:

Mikor lehet kihozni a sodrából a BMW-t, és mikor veszti el, vesztjük el végleg a kontrollt. Jelentem, a legbetegebb esetben is még megfogható volt a jármű. 
Persze ha a DSC ki lett kapcsolva, akkor - szerintem a széles, gyakran csikorgó papucsoknak köszönhetően - is megfogható volt a kocsi! Egyedül ami kikészített az a körbe-körbe jelleg. Mert ilyenkor az agyban átrendeződik a vérkeringés.

A körbe-körbe jellegtől elég hamar elszédültem, és az elején még teljesen vizes és néhol sáros körforgalom is felszáradt! Így nem volt más hátra, mint előre tapasztalatokkal felvértezve!

Jól látszik: az eldugott körforgalom csaknem felszáradt!

A körhinta után. Marcsi pihenget.

Mint egy tanpálya. Jó út, semmi "ellenfél". Rajtunk kívül senki sem volt ott, egy embert sem lehetett látni, nemhogy kocsit. Ideális a gyakorláshoz, hogyha a való életben kerül ilyen helyzetbe, akkor mit kell tennie, egy felkészült BMW fahrernek. Tudja, hogy mit tud a DSC-s technika.


------------------
Összességében: Jó volt, nagyon jó volt, csak az út hamar felszáradt. Főleg az elején, amikor még egy kis felhordott sár is volt. 100%-ban élethű!

Így eggyel közelebb az áhított állapothoz, amikor is eljutunk a BMW-s vezetés precíz, finomra hangolt művészetéhez, ahol a tökéletes autóhoz, tökéletes sofőr tartozik hozzá! 



Ilyenkor a vezetés rutinból jön, egybeforr az autó s vezetője, és már csak a többi közlekedőre kell koncentrálni!


sarah lous textiles Proudly Powered by Blogger