A múlt hétvégén megrendezésre került az év utolsó nagy BMW találkozója. A helyszín a korábbi 4 évhez hasonlóan idén is Zamárdi volt. A találkozó - a többi, a rendezvényen részt vett BMW fanatikus kolléga - szerint is jóra sikeredett: a bejutás egyszerű volt, hely is akadt bőven, a programokkal sem volt baj. Egyedül a sétálójegy hiánya, illetve az autó-szépségverseny béna kivitelezése miatt adnék én egy erős négyest a találkozónak. Ha ezt a négyest a múltkori soltvadkerti találkozó (http://t7.hu/0o6p) 10-es skáláján helyezzük el, akkor a zamárdis tali a 9-es értéket érdemelné.
A találkozó tehát jóra sikeredett. Miért? Talán a képek alapján sikerül megválaszolnom a kérdést.
(A találkozó driftvideóiból összeállított videóválogatásom itt olvasható, illetve tekinthető meg: http://bmwe46tumblr.blogspot.hu/2013/08/5-powerfanaticscom-bmw-talalkozo.html)
Szokásunkhoz híven konvojban közelítettük meg a helyszínt. Zamárdihoz közeledve egyre jobban emelkedett az egy négyzetméterre eső BMW-k száma. (Megjegyzés: milyen jó is az, amikor egy E46-os felvezetőautója egy E38 750iL... :-))
A konvojunk megérkezett, és szépen rendben leparkolt.
A főként E39.hu tagokból álló csapatunk sorfala a másik oldalról nézve. Amúgy elég sokszínű társaságot alkottunk: BMW E30, E38 750iL, E39 520i (2x), 535i, 520d (2x), E46 318i, E60 M5
Zamárdiban bentre is jutott Z4-es. Nem úgy, mint Soltvadkerten...
A 8-as BMW-k mindig a BMW-s találkozók üde színfoltját képviselik.
A találkozóra olyan klasszikus BMW-k is eljöttek, mint ez a BMW 2000 CS
A jellegzetes hokiütő-forma
Ezt a mesterien megtervezett motorháztető-formatervet legyenek kedvesek megnézni! Valami fantasztikus a vonalak és a fénytörések játéka!!!
Ilyen két igazán egyedi (és legendás) orr egymás mellett. (A 2000 CS veséi a lökhárító mögött/alatt is folytatódnak!)
A 2000 CS mellett a 02-es BMW széria is legendás!
Jól megfért az E34-es Touring a kis egyes mellett
Érdekes volt ennek az E34-esnek a színe. Szerintem ilyen gyárilag nem volt...
Egy brutális kinézetű E46 M3
Van itt minden: SMG, Sport MFL, Sport fullbőr ülésfűtéses ülés, négyablak, 16.9-es navi, stb.
A találkozón az M-es BMW-k közül egyértelműen az E46 M3-asból volt a legtöbb
Hm... Szép autó, és csins nő. Bár ez a megállapítás fordítva is igaz.
Ez a sárga egy kicsit meredek. De az autó teljesítménye lenyűgöző.
Amikor a BMW minizászlókból nem elég
Matyi E46 328i-je. A pilóta vezetői képességeit volt szerencsém párszor megcsodálni, így csak azt csodáltam, hogy nem láttam viszont a driftesek között...
Lassan-lassan megjelennek az X5-ös 2. generációs példányai is a BMW-s találkozókon.
X6 és egy E46 320ci. Mindkettő nagyon szép állapotban volt.
Ilyen a BMW-s magyar trikolór.
Ilyen, amikor a fehérek egymásra találnak.
Véleményem szerint Janni BMW-s kollégáé volt a legjobban leültetett vas a találkozón. (Amúgy a tulajdonos előszeretettel használja ki a beépített sorhatbenzin és sperr kombó adta előnyöket... :-))
Ilyen, amikor a nagy melegben a V10 M5 szellőzteti a motorját.
Ez a visszapillantó-díszítés egyedi, nem túl feltűnő és nekem piszokul tetszik.
Ez "csak" egy 316i...
...amiben 3 literes V8-as aggregát lakik.
Ritka látvány: E61 M5. Akinek esetleg nem ugrik be elsőnek, hogy pontosan hány lóerő hajtja az autót, annak van a képen egy kis segítség.
Volt, aki a driftet innen nézte...
...valaki innen kívülről (mert rögtön a drift miatt nem jutott be)...
...míg végül valaki az autóján guggolva. Erre mondják: nem vagyunk egyformák!
A BMW-s találkozók állandó (driftes) sztárja, a Red Devil most csendben pihent, miközben kollégái a gumijaikat füstölték
Egy faceliftes F01-es. Ilyet itt láttam először élőben.
A kimerítő drift után egy kis mosás várt Ádám barátom BMW E36 328i-jére. Az autó amúgy tisztább nem lett, mert a lányoknak csak összemaszatolni sikerült a gyönyörű autót... :-)
Egy fehér Z3-as igényes "M-csík" tuninggal
Itt a rendszám elárul mindent! (Amúgy itt nemcsak a gyönyörű BMW, hanem a rendszám is vagyonokat ér! :-))
Ezt a szakértő kezek által gyönyörűen restaurált E30-as cabriót nem akármilyen erőforrás mozgatja:
Igen, ez egy E46 330i 231 lovas motorja!
Egy extravagáns festésű E30 és egy poros E36. (Amúgy a találkozón a hatalmas meleg és a szálló por miatt autó pormentesen csak rövid ideig maradt...)
Ez a gyönyörű 6-os mindegyikőnk tetszését osztatlanul elnyerte volna, ha (...) ha nem lettek volna rajta ezek a felnik, melyet mi kicsit erősnek éreztünk.
Nem mindenki bírta az egész napos meleget...
A csapat ahogy jött, úgy távozott: még egyszer megállt és szépen sorban gyülekezett, majd ki-ki ment útjára, de úgy búcsúztunk: ha máskor nem, akkor jövőre veletek, ugyanekkor, ugyanitt! :-)