Amikor a vasak megszépülnek

Vasárnap délután van. Holnap jön egy újabb hét, amikor a napok 25 órából állnak... Így már vasárnap mély letargiába vagyok, hogy már megint jön a daráló. Mindez úgy, hogy amúgy is nem éppen stresszmentes volt a hetem.
Borderline bipolar - jellemezhető az állapotom egy angol szóösszetétellel. Szóval gondolkodom, azaz csak próbálok gondolkozni, amikor csörren a telefon. Nézem ki az, áá Levi(M5), és egy vigyor jelenik meg az arcomon. Látom, mert velem szemben a tükör. No, még mielőtt felveszem, belegondolok: Ebből megint nem fog "jó" kisülni... :-)

Ha valaki nekem azt mondta volna vasárnap 15:00-kor, miközben a szobámban magányosan ücsörögtem, hogy én 20:00-kor három BMW mellett BMW-s kollégák társaságában, a lenyugvó nap sugarai mellett fogok önfeledten beszélgetni a világ nagy dolgairól, akkor neki azt mondtam volna, hogy: Te álmodsz barátom, ilyen csak a mesében van...

(...)

És másfél órával később már meg is érkezik a házunk elé, nem kicsi hangorkánnal a hamisíthatatlan, eredeti BMW E39 M5 mit V8! És én, noha már 1,5 órával ezelőtt már-már temettem magam, most mosolygok! 

Valahogy felébredtem, és mint már régen sokszor, most is tapasztalom: amint elmerülök a BMW-k világában elfeledem, hogy van külvilág, hogy jön egy húzós hét megint. Hanem csak én, mi és Ők, a vasak vannak. Ez szerelem, hobbi, őrület - kinek mi. 

Szóval felvidulok, és már azon is kapom magam, hogy a Mareszban ülök és robogok egy M5-ös után...

De innentől jöjjenek a képek!

Édesapám múltkor gondolt egyet és slaggal leverette a Mareszt. Majd beállt vele a garázsba, kéziféket behúzta. Én 4 nappal később beleültem a kocsiba indulnék, és nem megy a kocsi. Olyan mintha benn lenne a kézifék, pedig ki van oldva. Majd nagyobb gázfröccs, Marcsi égnek emeli a seggét majd elindul kifele a garázsból, és sercegve megáll. Nem esek pánikba, beszarásjelző nem ég. Kiszállok, és rutinosan megindulok a kerekeket megnézni: és telitalálat: full rozsda a fék. Na itt a tettes. (Amúgy kint a forgalomban pár erősebb fékezés, és máris minden rendben!)


Aki először szépült meg: A bestia.

Levi barátom, amióta kint kell, hogy álljon a BMW-jével nagy állatbarát lett! 
Nem hittem a fülemnek amikor mesélte, hogy mennyire szereti a nyesteket. Összejárkálják a gyönyörű szép, és mindig tiszta kocsiját, minden pici lyukba belepiszkítanak. Egyszerűen imádja őket! Minden pénzt, és idegességet megérnek!

A Bestia készen! Azaz még, nem teljesen, de a mosással mindenesetre igen. 
(Off: Eszméletlen ez az orr!!! Már volt szerencsém találkozni vele nem egyszer, de valahogy mindig lázba hoz. És a hang! Emlékszem amikor először beleültem. Hát füligJimmy volt! És a helyzet még ma sem változott sokat: csak hátra ülök/ülünk be, ha lehet és hallgatom, hallgatjuk a bratyóval: 
EZ A V8 SOUND GYEREKEK!!! 
Meg mint az idióták táncoljuk körbe örvendezve a hátsó négy klaffogó kipufogót! )


Most mondja nekem valaki, hogy nincsen a BMW M5-ösnek szíve! 
Van bizony, és ez egy igen sportos szív. 

Én állítom: Nem sok ilyen BMW-t lehet látni, mint ezt az eszméletlenül szépen karbantartott M5-öst. 
Még a motortérben lévő csavaron is BMW-jel van! 


A Maresz, az egyetlen kis Drágaság itt még porosan, mocskosan, vagy ahogy én hívom: pormetál színben.


Majd aztán Ő is ment be a mosóba.


Vigyázz! Csúszásveszély! Az lehet, de én a Maresz mellett biztos lábakon állok! :-)


És lám: Marcsi készen van!


Miközben mi szépülgettünk, mások is begurultak. Mint például ez a szép hármas!


A távolban leparkolt egy E61-es is. Gyönyörű macskaszemei, és elegáns vonalvezetése hívogatott.
BMW E61: a jövő? Nagyon nagy az esélye. De csak a Marcsi mellé! De ez még messze van, nagyon messze, így vissza a jelenbe!




Ajtók tárva- nyitva: A BMW szárad.

Eközben aki már készen van, napfürdőt vesz. Csillog-villog!


Nem telik el sok idő, és egyel nő a BMW-k száma. Megérkezett egy sorhatos kolléga is! Így már van itt: sornégy, sorhat, és V8. Majd felsejlik a jövő itt is: a két szélső egybegyúrva: E39 540i Touring.


A felhasznált autó-ápolószerek egyike.

Ezzel nem a Maresz lett kenegetve... :-)

Minden porcikája BMW: BMW-be BMW tisztítószeres táska dukál!

Újabb ápolószer. Van itt minden kérem szépen!

Quick Shine a Marcsi tetején. Alatta az eredmény. 
(Mint megtudtam a QS viaszos autó-ápolószer titka az az, hogy mosás után, árnyékban, kicsi adagokkal, a megfelelő kendővel bele kell simogatni a kocsiba. És utána olyan, mint a tücsökvalaga!)


Megtisztulva, megszépülve. A két fekete BMW hazaindul. Hát szép volt ez a nap is. 22:30-ra haza is értem, de úgy eltelt az idő, hogy észre sem vettem! 

-----------------------------------
Köszönet ismét Levi(M5) barátomnak a mély letargiából való kitaszításért, és az újabb hasznos tippekért. :-)