II. GeSchneider.com BMW Találkozó - Tatabánya 2014. február 15.

Örömömre szolgál az a tény, hogy egyre több BMW találkozó szerveződik az országban úgy, hogy egy-két lelkes BMW fanatikus veszi a fáradtságot és páran összeállva - szabadidőt nem sajnálva - megszerveznek egy találkozót. 

Emellett azért is örvendetes, hogy egyeseknek van igényük, akaratuk nem megfeledkezve a feláldozott szabadidőről ilyen találkozókat megszervezni, ugyanis pl nekem, akinek igénye, illetve akarata van, hogy BMW találkozóra elmenjen, annak éppen csak annyi szabadideje van, hogy abból egy találkozó megszervezése ne jöjjön ki, csupán annyi, hogy elmenjek egy "már eleve adott találkozóra."

A képen minden rajta van, ami jelképezi a II. GeSchneider.com BMW Találkozót: BMW-k és háttérben a tatabányai turulszobor, alatta a barlanggal

És mivel pl.: Tatabányán nem profitorientált BMW találkozóról van szó, így nincsen sörsátor, nincsenek bikinis autót (összepiszkító) lemosó lányok, meg dübörgő hangfalakból szóló zene, illetve nincsen pl.: bringás csávó sem (azaz konferanszé). Gumifüst hiányát direkt nem írtam, mert azért az akadt bőven...

Mintha Amerikában lennénk! Pedig a kép becsapós. Az M5-ös Tatabányán adott egy kis bemutatót abból, hogy mit is jelent az a bizonyos ///M érzés. (A pályán való közlekedést polgárőrök felügyelték.)


Ezeknek a BMW minitaliknál nagyobb, de (még?) az országos szintet el nem érő rendezvényeknek a hátterében mindig áll egy-egy szponzor, aki jelen esetben a GeSchneider BMW volt (https://hu-hu.facebook.com/GeSchneiderBMW). Azon nincs mit csodálkozni, hogy szponzor áll egy ilyen treff mögött, elvégre jó ha valamilyen BMW-hez köthető cég-szervezet-magánszemély, stb. szervez meg egy találkozót, mert azt hiszem pöszén néznénk, ha mondjuk www.bookline.hu szervezne BMW találkozót! (Amúgy jelen esetben a GeSchneider BMW szponzorációja abban ki is merült, hogy nem pénzügyileg, hanem szabadidejét rááldozva szponzorálta a rendezvényt. Persze ez neki is reklám, de ezen most ne akadjunk fenn.)

(Amúgy az országban több helyen megszerveződő találkozókról vagy én nem tudtam eddig, vagy pedig tényleg egy szerencsés folyamat indult el. Legutóbbi hasonlóan nagyszerű élményem a nagykanizsai autóstreff volt. =>  http://bmwe46tumblr.blogspot.hu/2013/10/ilyen-egy-kerek-nap-avagy.html)

A mostani napsütéses, de hideg széllel kísért II. GeSchneider.com BMW Találkozó-ra - ha jól tudom - Székesfehérvárról, Veszprémből, Siófokról, Győrből, Budapestről no meg persze Tatabányáról is szép számmal voltak. (Ezek persze csak a nagyobb városok voltak.)

Különösebb program nem volt, így a banda egyik fele elment kirándulni a tatabányai turulszoborhoz, míg a másik felük elment gyülekezni a pláza tetejére, aminek egy része amúgy ki volt bérelve a BMW-sek számára.


 A GeSchneider BMW találkozók védjegyévé válik lassan a szürke V10 M5 és a...

...gyönyörű E64-es 6-os! S a két autó nemcsak a statikus soron, hanem időnként motorukat köszörülve látható/hallható.


Íme az I. GeSchneider.com BMW Találkozóról egy kis emlékvideó: öblös V8 és csúcsrajáratott V10. Mindkettő csodás. Szemfülesek észrevehetik, hogy a múltkori találkozón még nem fejeződött be a teljes faceliftesítése a V10-esnek...


...ugyanis most már gyári fészliftes első és...

...hátsó fényszóróval dicsekedhetett az M5! 


Na de nagyon előreszaladtunk, nézzük is honnan indult a nap!


Mint mindig, most is az "út pora" került lemosásra a MARcsiról.

Utána oszlopalakzatot vettünk fel, majd irány Tatabánya! (Mi Székesfehérváron gyülekeztünk.)

Nem mondanám, hogy nagyon siettünk: tenypómat 80 és valamivel 2000-es fordulat felett. (Általában, mint most is, én zárom a sort. Ennek oka prózaian egyszerű: általában a 318i a leggyengébb résztvevő, mivel nagyrészt csak ötösös kollégával szoktam találkozókra járni, és ott nem sok 4 henger akad. Ha meg van 20d is, az is megeszi a 2000-es bengást...)

Zárom a sort. 2 óránál egy felettébb különös E36-os. Rá még visszatérek.

Itt már a Bánhidai utcával párhuzamosan elterülő - általunk viccesen - Tatabánya-ringnek nevezett rész bevezetőjén. Sajnálom, hogy nem volt időm feltenni a styling 136-os felniket, pedig sokkal szebben mutatott volna a MARcsi.


A Tatabánya ring kiváló alkalmat biztosított egy kis mókára.


Ilyen a szabadjára engedett ///M érzés.

Gyülekező van. Igen, a 38-as iL,  V12, és individual. A teremtés koronáját jelenti egy BMW fanatikusnak.

Itt már a Turul-szobornál sütkérezik a banda.

Itt próbálunk nem sárosak lenni, illetve nem beszorulni.

A barlangban. Amúgy a résztvevőknek üzenem, akikkel meglestük az odút, hogy a fokozottan védett természeti érték hivatalos elnevezése: Szelim-barlang. És hogy egy kis földrajzórával is színesítsem a blogomat idéznék innen (http://hu.wikipedia.org/wiki/Szelim-barlang): 
"A képződmény 45 méter hosszú és 14 méter magas, melyet egy vízfolyás vájt ki a triász időszaki dachsteini mészkősziklából. A barlang jelentős őskori lelőhely, ősemberek tűzhelyének maradványait, elszenesedett fatöredékeket és állati csontokat tártak fel. A tatárjárás korából származó emberi csontokat is találtak itt. A legújabb kutatások eredménye szerint e barlangból származik hazánk legrégebbi, mintegy 200 ezer éves, az ember jelenlétére utaló lelet"
Szóval olyan nagyon nem lőttünk mellé a barlang keletkezésének idejét és funkcióját illetően. Bár valószínűleg "csöpög a tetőről a hűtővíz" illetve "itt csak DSC-vel lehet lemászni" megjegyzésekkel kezdtünk eltávolodni a megoldástól... :-)

Ez a kép már visszafele készült. Cél a Vértes center tetőtere.

Már fent. Csillog-villog mindenki!

Mivel kora tavaszi találkozóról volt szó, így a legtöbb autón még téli felni volt. 

A találkozó gerincét képező 3 autótípus a 36-39-46 volt.


Válasszon ki-ki kedvére.

A találkozó két koronája egyértelműen a hengerekben győztes E32 és E38 hetesek voltak.


A formatervezés átalakulását mindig akkor lehet a legjobban megfigyelni, ha egymás mellett ugyanúgy áll két azonos típusú (itt hetes) BMW.

Mindkettő 750i, mindkettő V12. A BMW szép egyik hőskora volt ez...


Nekem nagyon bejött a szín!

Igazán igényes munka!

Öröm volt ránézni: öreg autó, nem vén autó! Ez is lehet ápolt, és fiatalos! Rozsdának nyoma sincs!


Fanatizmus...

Lassan alkonyodni kezdett. (Előtérben a BMW sorfal egy része, háttérben a Turul-szobor a Szelim-barlanggal.)

  
"E46-osok alkonya" lenne a szenzációhajhász cím. Ehelyett egyszerű naplementéről beszélünk, ami egy nagyszerű nap végét jelentette. (Meg kell állapítanom, hogy ez az a beállítás, amikor a króm élű vese nem mutat olyan jól, mint a teljesen fekete társai...)

Napnyugtához közeledve a szürke párduc is visszatért, aki eddig szorgalmasan rótta a köröket, és adott utasainak rövid bemutatót abból, hogy mit is jelent az, hogy M5 érzés...


A nap végén még egy, a találkozótól független minitalálkozóra is sor került, ahova Ádám barátom 530d-jével párban, kicsit megkésve érkeztünk.

Az E32 750i motorházánál nemcsak azért áll annyi ember, mert kellemes meleg árad ki belőle, hanem mert csodájára akarnak járni a bontatlan, helyéről soha el nem moccintott 600.000 km-t futott M70-es blokknak.

A minitali BMW-i.

Egy nem mindennapi 530d. (Róla egy külön sokkal részletesebb bejegyzésben lesz szó...)

5-7-5-7


----------------------------------------
Összegzést nem hiszem hogy kell írnom: a képek többet mondanak minden szónál, illetve elég ha azt a megjegyzést teszem: én már várom a következőt!