Lám-lám és lassan tényleg kitavaszodunk végre?? - Veszprém Szlalom 2013. 04. 07.

Úgy tűnik, hogy lassan azért csak-csak kitavaszodik. Ennek egyik jele, hogy a madarak már nagyon nem bírnak magukkal, de a gumifüst- és sebesség-őrült autósok sem. És ők gyűlnek össze minden tavasszal a Veszprémi Aréna parkolójában a Veszprém Szlalom, de lényegében drift-verseny keretében.

Prémium autók sorakozója

Ez a lassan hagyománnyá váló program tavaly is emlékezetes volt: sok-sok powerful autó, őrült sofőrök, szép lányok, no meg BMW-k! 

(A tavalyi - rövid - bejegyzésem itt: http://bmwe46tumblr.blogspot.hu/2012/05/vegre-sorban-nagyok-kozt.html található.) 

Sajnos ebben az évben úgy alakult, hogy csak egy fél óra erejéig tudtam ellátogatni a programra. És sajnos szerencsém sem volt, mert noha jó pár "okos" készülékem van, de mindegyik lemerült, így csak pár fotót tudtam készíteni a felsorakozott BMW-kről. A sort a 3-as nyitotta, és egy 7-es zárta: párját ritkító felhozatal...


A sort a 740i zárta. Csillogott-villogott mint a tücsök valaga. A sor legmocskosabb tagja kétségtelenül én voltam a pormetál színemmel, bár mentségemre legyen felhozva, hogy közel 150 km megtétele után érkeztem meg

Érdekes megfigyelni, hogy az E34-esen elmaradt a jellegzetes BMW-s hokiütő forma a hátsó ablak és a D oszlop találkozásánál.
(A sorban állókon szép számmal található téli papucs. Ez van, még nem is olyan régen hevertük ki a telet...) 

A sort záró hetes szemből, és balról egy nagytesó. A 38-as nem is tűnik olyan nagynak a 39-es mellett.