5. Powerfanatics.com BMW Találkozó Zamárdi kemping 2013. augusztus 16-18 - Drift & Burn out

Rendhagyó módon most először nem egy hosszabb bejegyzés keretében emlékezem meg a legutóbbi BMW-s találkozóról, hanem legelsőnek a  szombati (fő) napon, kettőtől háromig tartó driftes és gumifüstös időszak videóiból csemegézek.
(Előzetesen megjegyzem, hogy rendkívül rövid, de tartalmas driftidőszak volt a kettőtől háromig tartó program, ahol igazi nagyvasakat is láthattunk. Ja igen, és most nem vitte el senki sem a sátrat, illetve a gumifalat...)

A SpongyaBob E30
A tetőablakban helyet foglaló SpongyaBob sokszor már nem bírta a G erőket és hanyatt dőlt... :-)


Szép kűrt mutatott be a 30-as.



Ádám kolléga és a BMW E36 328i Coupé

Itt kanyarodott fel a flaszterra, hogy aztán megkezdje a produkciót a Techno Violet Metallic színű BMW E36 328i


A produkció magabiztos irányítás nyomán létrejövő szabályos - gumifüsttel járó - körökből állt



A fenti videón a produkció nem gyenge, de én már nem lepődöm meg a mesterien irányított BMW E36 328i láttán, ugyanis számtalanszor volt szerencsém megtapasztalni, hogy mire képes a virtuóz sofőr és a 328i kombó. Mondhatnánk, hogy "Ádi hozta a szokásosat"



Nagyvas I. - BMW M5 V10

Itt az első kanyar után látható. 


Azt le kell szögeznünk, hogy a produkció látványosra sikeredett, de többen is meglepődtek, amikor a V10-es megjelent: ezzel ide? Nem túl autógyilkos egy ilyen brutál drift egy agyonelektronikázott gépnek? A választ én megválaszolni nem tudom, azt azonban tudom (mivel a közeli baráti körömben akad egy gondosan karban tartott V10 M5), hogy a szervizintervallumok egy-egy ilyen brutál igénybevétel után elég hamar követik egymást - feltéve ha gondos tulajról van szó. Egy-egy szerviz viszont nem olcsó mulatság...



A V10 M5 búcsúzik: a gumit le nem durrantotta, és még minta is maradt rajta.



Nagyvas II. - A BMW  V8 Power

A sötétzöld BMW nem volt ismeretlen előttem. Már Soltvadkerten is sikerült elcsípnem egy kicsit a produkciójából, és itt Zamárdiban pedig már vártam a pillanatot, amikor végre az elejétől kezdve megleshetem a BMW és V8 Power eredményét.

A soltvadkerti produkció ízelítőnek...

...íme a zamárdis "termés." Tessék megfigyelni, hogy 0:30-tól a sötét gumifellegek még a napot is eltakarják!

Előttem a srác nem véletlenül dicsőíti magasba emelt kézzel az autót és vezetőjét: a produkció nekem is nagyon tetszett.

Lehetett látni: póverből nincsen hiány!

Csak bömbölt, bömbölt, és közben kopott a gumi. Erre szokták mondani: A V8 A POKOLBAN IS V8! :-)


A végeredmény

Távolodtam a gumifüstölés színhelyéről hátra a békésen parkoló BMW-k felé, amikor ezekbe botlottam: 


Kesztyű, emelő, sárga felnin elkopott gumiabroncsok. Ja igen! És a gumik még melegek voltak...